جوکستان برتر ایرانیان پارسی
جوکستان برتر ایرانیان پارسی
خوش امدید به وبلاگم از مشهد ارزوی سلامتی براتون دارم. 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جوکستان برتر ایرانیان پارسی و آدرس joknew.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





بعد چند وقت رفته بودیم خونه داییم اینا پسرش تازه رفته بود اول دبستان
وقتی دیدمش زدم پشتش گفتم سهیل مردی شدی واسه خودتااااااا
برگشته میگه دستتو بکش اگه فک کردی اینجوری خودتو واسم لوس کنی میام خواستگاریت کور خوندی!
من :|
مامانم :o
داییم و زن داییم :))
همچنان من :|
این دهه هشتادیا اصن از یه کره دیگه اومدن

 

خیلی وقته که حس میکنم یه چیزیم شده نمیدونم چه مرگمه ولی فکر کنم بیمارم ، ذهنم ، قلبم ، روحم ، جسمم درد میکنه !!!!!!!
آره بخند به تمام گفته های من ، ولی من بیمار توام و تو هیچ وقت نفهمیدی که این درد از بالا رفتن سن نیست ... :-(

 

هعععی شما از دهه هشتادیا می نالید، دیگه حسابشو بکنید بچه من دهه نودیه!!!
آسایش که نداریم از دست این بچه هر جا تو خونه میریم یه سیب زمینی گذاشته یا پا روش میذاریم یا میشنیم روش!!!
کروکودیلم که تازه یاد گرفته بهش میگم باباجون تو خودت گودزیلا هستی!!!!
دیگه کار من از سر کوبیدن تو دیوار گذشته باید یه وان جدید برا حمومون سفارش بدم برا خودکشی!!!!

 

من هنوز شیرفهم نشدم هدف این عطر فروشا از این تستر عطری که تو خیابون میدن دستت چیه؟؟!!
یه وقتی از اون عطر خوشت میاد،میری میگی همینو بده،خودشم نمیدونه کدوم رو به تسترش زده!!! هزاراتا عطر متفرقه میاره تو پاچه ات کنه..
خو چه کاریه لامصب ملتو سرکار میذارید؟؟!!!
عطر فروش با فرهنگ استفاده از تستره که داریم؟؟؟؟!!!

 

پاسخ ایرانی ها به جمله ی "ببخشید پشتم به شماست"
.گل پشت و رو نداره..
.بچه باید جلوی چشم باشه..
.قوطی حلبی پشت و رو نداره..
.پشتتم قشنگه..
.همون بهتر ریختت دیده نشه..
.پشت گل گلستونه..
آخه چه وضعشه؟؟!! واقعنی چه وضعشه؟؟؟!!!

 

 

بچه دختر عمم کلاس سومه از مدرسه اومده میگه دوستم امروز فالمونو گرفت ازم پرسید از چه عددی خوشت میاد گفتم ده گفته ده تا بچه میاری جراح مغز و اعصاب میشی لباس عروستم صورتیه.
الان میفهمم هرچی درباره دهه هشتادیا میگن راسته.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ 11 آذر 1391برچسب:, ] [ 20:14 ] [ سعیدجوانمرد ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات وب
امکانات وب

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 34
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 43
بازدید ماه : 66
بازدید کل : 23114
تعداد مطالب : 38
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1